سلام دوستان فرنی چ شکلی درست میکنین

۲ پاسخ

یه قاشق ارد برنج باکمی کره و اب بزار روشعله هم بزن تا قوام بیاد ویه خورده سفت شه بعدبزارسرد بشه بعد باشیرخودیاشیرخشک رقیق کن بده بچه بخوره اگه شیرخودت دادی یه حبه قندم بنداز توش ولی واسه شیرخشک نمیخاد

ازالان زوده که

سوال های مرتبط

مامان آیلین مامان آیلین ۱ سالگی
مامان پرنسس کوچولو🩷 مامان پرنسس کوچولو🩷 ۹ ماهگی
مامان Mahani 💙 مامان Mahani 💙 ۵ ماهگی
مامان نیهان مامان نیهان روزهای ابتدایی تولد