بنظرتون گیگوز خوبه یا ببلاک؟

۳ پاسخ

گیگوز شیر سبکی خوبه ولی به تجربه من خیلی نفخ میاره من یه مدت به پسرم میدادم نفخ و دلدردشو بدتر کرد عوض کردم

ببلاک ب دخترم نساخت و شکمش کارنکرد براهمین دکتر بهش گیگوز داد چون گفت هم چربه هم روون کنندس خداروشکر بهش ساخته

ببلاک

سوال های مرتبط

مامان فاطمه مامان فاطمه ۱۰ ماهگی
مامان دیاکو مامان دیاکو ۱۲ ماهگی
مامان هامین مامان هامین ۷ ماهگی
مامان هامین مامان هامین ۷ ماهگی
مامان مهوا🌕 مامان مهوا🌕 ۵ ماهگی