مامانا گیگوز چجور شیریه؟؟؟؟ وزن دهی داره؟؟؟؟

۳ پاسخ

گیگوز خوبه یبوست و درمان میکنه و ب بچه. من هر ماه ۷۰۰ کیلو وزن داده ها اما بچم همچنین وزن کم داره و نیم کیلو وزنش کمتر و خیلی لاغره هی بقیههم میگن شفت کردن من و

من پسرم با هزار التماس شکمش کار میکرد انداختمش گیگوز‌خواب خوب شکمش راحت هرروز کار میکنه خوب بهش شیر بدی اره وزن دهی داره اللن پسر من ۷/۴۰۰

سبک ...برای بچه هایی ک کولیک دلدرد و نفخ و یبوست هستن عالیه
وزن دهیش هم خوبه

سوال های مرتبط

مامان گل پسرم مامان گل پسرم ۱۷ ماهگی
مامان نویان و نورا مامان نویان و نورا ۱۷ ماهگی
مامان علیسان🩵 مامان علیسان🩵 ۱ سالگی
مامان جوجو کوچولو مامان جوجو کوچولو ۱۷ ماهگی
مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۱۵ ماهگی
مامان دلسا♥️ مامان دلسا♥️ ۱۶ ماهگی
مامان حلماورستا💕 مامان حلماورستا💕 ۱۷ ماهگی
مامان مام نیل و نویان مامان مام نیل و نویان ۸ ماهگی
مامان الینا مامان الینا ۱ سالگی