میشه کمک کنین بگین که انقباض دقیق چطوریه؟؟؟؟؟

۴ پاسخ

شکمت سفت میشه میگیره ول نمیکنه ۱۰دقیقه‌اینا
درد میگیره مثل پریودی شدید

ببین مثل درد پریودیه
هر وقت در روز چندین بار درد پریودی و کشاله رون داشتین همون انقباضه
بالای رحم هم فشار بدین باید سفت باشه مثل چونه

مثل درد پریودیه میگیره ول میکنه،همرا این گرفتن دقیقا وسط شکمت سفت میشه و قوز میکنه و دوباره نرم میشه

شروع دردا اینطوریه
اول یه درد پریودی که هر ۵ دیقه منظم میگیره ول میکنه
بعد دردا یواش یواش شدید تر میشن و...

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو 🤍 مامان جوجه کوچولو 🤍 ۲ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد ۱۲ ماهگی
مامان ارمیا❤️نویان مامان ارمیا❤️نویان ۵ ماهگی
مامان آروین مامان آروین ۵ ماهگی