میشه بگید انقباض چطوریه چی میشه؟؟🚶

۱ پاسخ

سفت میشه بچه یه جا خودشو قلمبه میکنه و هی ول میکنه دفعات هم زیاد بشه باید بری بیمارستان
گاهی بعضی خانوما اصلا انقباض تجربه نمیکنن ولی با ان اس تی مشخص میشه که انقباض ها شروع شده یا نه

سوال های مرتبط

مامان 👼🏻مامانِ ماهلینم👩🏻‍🍼 مامان 👼🏻مامانِ ماهلینم👩🏻‍🍼 ۱۲ ماهگی
مامان انبوک مامان انبوک هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان محمد رضا مامان محمد رضا روزهای ابتدایی تولد