خانوما این آزمایش چیه؟؟

تصویر
۵ پاسخ

باید ناشتا باشی آزمایش قند_ قند سه ماهه_ ویتامین د۳ _ کم خونی_ تیروئید_ادرار
بعد خون گیری یه پودر قند بت میده میخوری یکساعت بعدش یه بار دیگه خون میدی تمام

خون قند تیروئید رو تونستم متوجه بشم

قند خون ناشتا و تیروییده فکر کنم

ویتامین دی و تیرویید و قند

فکر کنم گلوگز باشه

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱۰ ماهگی
مامان جوجه🐣🍼 مامان جوجه🐣🍼 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 🩵عزیزِقلبم مامان 🩵عزیزِقلبم هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد
مامان دلارا مامان دلارا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان محمدعلی مامان محمدعلی ۷ ماهگی
مامان دو دسته گل مامان دو دسته گل ۶ ماهگی
مامان والاجان ونداجان مامان والاجان ونداجان ۴ سالگی
مامان مامان دوقلوها❤️ مامان مامان دوقلوها❤️ ۵ ماهگی
مامان بوشهری مامان بوشهری هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آریا مامان آریا ۱۰ ماهگی