سلام خانوما میگم این آزمایش پورد قند چیه ؟

۳ پاسخ

سلام عزیزم آزمایش دیابت بارداریه ک از الان تا هفته 28وقت داری انجام بدی و باید 10ساعت ناشتا باشی

گلوکز؟
یه شربت بسیار شیرینه ک طعمش کمی هم نمکیه
بعضیا دوس دارن،من عق میزنم باهاش

برای تست قند بارداریه
اول میری ناشتا خون میگیزه بعد یه پودر میده میخوری یک ساعت و دوساعت بعد باید بری خون بدی
ینی کلا ۳ بار

سوال های مرتبط

مامان محمدعلی مامان محمدعلی ۷ ماهگی
مامان هانا 🫀🌸 مامان هانا 🫀🌸 ۹ ماهگی
مامان لُپ گلی🧚😍 مامان لُپ گلی🧚😍 ۲ ماهگی
مامان دلارا و دیار🌱 مامان دلارا و دیار🌱 ۳ ماهگی
مامان آنیل🐣🎀🍭 مامان آنیل🐣🎀🍭 هفته بیست‌وهفتم بارداری