این جواب ازمایشمه مشکلی ک ندارع

تصویر
۷ پاسخ

تیروئیدت مشکلی نداره اصلا

اینم بقیه اش

تصویر

آهن باید ۱۳ تا ۱۵۰ باشه .. برا شما ۱۴... قرص آهن خارجی بخور

بابا اینقدر نگران نباش

اینم اخرین صفحه اش

تصویر

همش اوکیه بجز فریتین ( آهن).... اونم مشکلی نداره ولی لب مرزه... قرص آهن میخوری دیگ؟

واسه تروئیدت دکتر بهت احتمالا بگه بری داخلی قرص بده

سوال های مرتبط

مامان دیانا مامان دیانا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان شاه پسر🤴🏻💙🍼 مامان شاه پسر🤴🏻💙🍼 ۱ ماهگی
مامان رضا کوچولو مامان رضا کوچولو ۶ ماهگی
مامان نینی کوشولو🤭 مامان نینی کوشولو🤭 ۴ ماهگی