خانما علائم دوقلو چجوریه

۴ پاسخ

بنام خدا هیچ علائمی 😂😂از رو سونوگرافی فهمیدیم

من علائم خاصی نداشتم حالت تهوعم خیلی شدید بود دکتر گفت بخاطر همین دوقلویی تشدید علائم بارداری

بتا چیه

بتا بالا اولین علائمه دیگه بعدش سونو بری میفهمی

سوال های مرتبط

مامان رزین مامان رزین هفته سیزدهم بارداری
𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 قصد بارداری
مامان آریا وتودلی مامان آریا وتودلی هفته هفدهم بارداری
𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 قصد بارداری
مامان سارینا مامان سارینا ۶ ماهگی
مامان فندق👧🧚‍♀️ مامان فندق👧🧚‍♀️ ۵ ماهگی
مامان خانم‌کوچیک❤️ مامان خانم‌کوچیک❤️ ۱ ماهگی
مامان محمد مهدی مامان محمد مهدی ۷ ماهگی
مامان آیهان 🥹 مامان آیهان 🥹 ۴ ماهگی
مامان نورا خانوم😍😍 مامان نورا خانوم😍😍 ۱ ماهگی
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۲ ماهگی