علایم دوقلو چطوره

۳ پاسخ

علائمی نداره من عدد بتام هم ۵۲بود دو قلو شد ولی متاسفانه یکیش برام نموند

همه چی دوبرابر میشه عدد بتا ،حالت تهوع و کلیه علائم

عدد بتا یکی از علایمشه

سوال های مرتبط

مامان دیلا مامان دیلا ۴ ماهگی
𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 قصد بارداری
𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 قصد بارداری
مامان سارینا مامان سارینا ۶ ماهگی
مامان فندق👧🧚‍♀️ مامان فندق👧🧚‍♀️ ۵ ماهگی
مامان خانم‌کوچیک❤️ مامان خانم‌کوچیک❤️ ۱ ماهگی
مامان رزین مامان رزین هفته سیزدهم بارداری
مامان محمد مهدی مامان محمد مهدی ۷ ماهگی
مامان آیهان 🥹 مامان آیهان 🥹 ۴ ماهگی
𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 قصد بارداری
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۲ ماهگی