۸ پاسخ

من بی حده بی حده بی حد خسته بودم
انگار کرونا داشتم هیچ توانی برای کار کردن نداشتم
همش خواب

اصلا متوجه نمیشی الان تا تقریبا ۱۷ هفته...
تا بری سونو بگه

ن هشت هفته میرم الان هفت هفته و دو روزه

چه طوری حس میکنی

انشالله اونی دلت میخواد بشه💕⚘️

رفتی سنو قلب

عدد بتا چقد بود؟

تو این هفته ها علائم خاصی نداره خیلی فرقی نداره

سوال های مرتبط

مامان آریا وتودلی مامان آریا وتودلی هفته هفدهم بارداری
مامان هامین مامان هامین ۴ ماهگی
مامان دیلا مامان دیلا ۴ ماهگی
مامان مامیه دوتاجوجه مامان مامیه دوتاجوجه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان سلما جونم 🎀💖 مامان سلما جونم 🎀💖 ۱ ماهگی