۷ پاسخ

چون بدن به بدن و بچه به بچه متفاوته این قضیه

از۲۱ هفته ب بعد لگداشو حس میکنی اگه شکمتم خیلی چربی داشته باشه دیرتر

منم هنوز نمیزنه حرکاتش خیلی ریزن
بچه اولم زیاد حرکت میکرد کاملا مشخص بود ولی این دوتا دخترام اصلا حسشون نکردم خیلی آروم حرکت میکنن

شاید تپلی و یا شاید جفتت قدامیه عزیزم

آدم به مامانش که لگد‌نمیزنه😄

چون زوده . هر بچه ای متفاوته . تازه اول زمان فهمیدنه . نگران نباش

عزیزم از هفته بیست و هشت کامل حس میکنی...منم در حد لیز خوردن و نبض حس میکنم آخه زوده واسه لگدهای محکم

سوال های مرتبط

مامان قندعسل مامان مامان قندعسل مامان ۹ ماهگی
مامان دخملی مامان دخملی هفته سی‌ونهم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دخترم💕 مامان دخترم💕 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته نوزدهم بارداری
مامان مامان آسناوسلنا مامان مامان آسناوسلنا روزهای ابتدایی تولد