کله پاچه ضرر داره تو سه ماه اول؟

۱۲ پاسخ

من اولش بود ویار داشتم خوردم بعدش گفتن نباید بخوری

خوش به حالت که میتونی همچین غذایی بخورییی😂😂

من خوردم تو هشت هفته

والا من خوردم هیچی نشد فقط چربی داره کم بخور

وای دلم خواستتتتتت

زیادش خوب نس

من ک ن ی بار چندبار خوردم

من خوردم

اگه از بز باشه ن

کلا خوب نیس

میگن باعث سقط میشه نخوری بهتره

اره

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جانان ❤️ مامان جانان ❤️ ۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان کوچولوی مامان مامان کوچولوی مامان ۴ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان گل پسرم 🩵 مامان گل پسرم 🩵 ۷ ماهگی
مامان سامیار مامان سامیار قصد بارداری
مامان قندون 🩵✨ مامان قندون 🩵✨ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فندق👶💙 مامان فندق👶💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مهدیار مامان مهدیار ۵ ماهگی