خانوما اواین سونوگرافی رو کی بریم؟

۴ پاسخ

من اولی رو بعد از مثبت شدن ازمایش رفتم تا خیالم از خارج رحم نبودن راحت بشه
چون خیلی درد داشتم

هشت هفته باید بری البتهوبرو بهداشت یا دکترت برات بنویسه

هشت هفته

از ۶ هفته و ۴ روز دکترم گفته بود تشکیل قلب مشخص میشه البته با سونو واژینال منم همون ۶ هفته و ۴ روز رفتم تشکیل شده بود

سوال های مرتبط

مامان Kian💙karen مامان Kian💙karen روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان فندوق ۱ ماهگی
مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نیک💙🍼 مامان نیک💙🍼 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نینی🤱🤰 مامان نینی🤱🤰 هفته شانزدهم بارداری