۸ پاسخ

اونجوریام میگن بد نبود بقیه بزرگش کردن سخته والا انگار ابمیوه س فقط یکم شیرینش زیاده

ازمایشگاه بیرون رفتی؟
میگن ازمایشگاهی ک ازطرف بهداشته اونا خیلی بده اب پرتقالی هم نیس

چقدم کوچیکه گفتن بطری ۱لیتری میدن همشو بخری اونم چندتا

خیلی راحت بود برای من

آزمایش گلوکز چیه
چرا برای من ننوشته دکتر؟

و منی که مجبور شدم این آزمایش رو هم تو ۲۴ هفته بدم هم تو ۳۳ هفته

بطری تو چ خوشکله🤣🤣🤣

از تجربت بگو چجوری بود

سوال های مرتبط

مامان دل یار👧🏻🤰🏼🐣 مامان دل یار👧🏻🤰🏼🐣 ۸ ماهگی
مامان عسلم🤍 مامان عسلم🤍 ۶ ماهگی
مامان مهنا و جوجه🩷💙 مامان مهنا و جوجه🩷💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان لیانا💗 مامان لیانا💗 هفته بیست‌وهشتم بارداری