خانوما میشه ۲۳ هفته و ۶ روز ازمایش گلوکزو داد؟

۵ پاسخ

ار ۲۴ تا ۲۸

زوده عزیزم‌ بمون هفته ۲۸ برو

برای من ۲۴ .۵روز زده برم

معمولا از هفته ۲۴تا ۲۸ میدن

من ۲۶هفته دادم آزمایش و

سوال های مرتبط

مامان قلب مامان💗💗 مامان قلب مامان💗💗 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نورچشمی🥰💞 مامان نورچشمی🥰💞 روزهای ابتدایی تولد