خانوما ۲۳ هفته و ۶ روزم فردا میشه برم ازمایش قند بدم؟

۱۱ پاسخ

اره میتونی برو

زوده بایدوارد ماه هفتم بش ۲۶ هفته و ۴ روز خیلی زمان خوبیه

وایستا به نظرم دو سه روز دیگه برو

اععععع منم فردا میرم۲۳و۶روز😍😍😍

از بیست چهار هفته تا بیست هشت ولی بهتره ۲۵-۲۶ بری

۲۵ شدی برو

چ عجله ای داری حالا من ۲۶هفته رفتم

وای من از ازمایش قند متنفرم

از 24تا 28مبتونی بزی

من فردا میخام برم

باید هفته ۲۸ بری

سوال های مرتبط

مامان دوتا گوجه سبز مامان دوتا گوجه سبز روزهای ابتدایی تولد
مامان هلن مامان هلن روزهای ابتدایی تولد