اره میتونی برو
زوده بایدوارد ماه هفتم بش ۲۶ هفته و ۴ روز خیلی زمان خوبیه
وایستا به نظرم دو سه روز دیگه برو
اععععع منم فردا میرم۲۳و۶روز😍😍😍
از بیست چهار هفته تا بیست هشت ولی بهتره ۲۵-۲۶ بری
۲۵ شدی برو
چ عجله ای داری حالا من ۲۶هفته رفتم
وای من از ازمایش قند متنفرم
از 24تا 28مبتونی بزی
من فردا میخام برم
باید هفته ۲۸ بری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.