۴ پاسخ

۲۴تا۲۸ هرتایمی بری مشکلی نداره

بهداشت به من گفت ک از ۲۴ هفته به بعد بیا

ن از 24 وقتشه

من میخام ۴شنبه برم میشه ۲۳هفته۶روز

سوال های مرتبط

مامان قلب مامان💗💗 مامان قلب مامان💗💗 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دوتا گوجه سبز مامان دوتا گوجه سبز روزهای ابتدایی تولد
مامان دل یار👧🏻🤰🏼🐣 مامان دل یار👧🏻🤰🏼🐣 ۸ ماهگی