به بچها صبحانه اکثرا چی میدین؟؟؟؟

۷ پاسخ

فرنی بامغزبادام و پسته؛تخم بلدرچین با گردو
تخم مرغ آبپز،کاچی با شیره وپسته

تخم مرغ اب پز

دختر من فقط تخم مرغ و سیب زمینی و خوب میخوره فرنی شیر برنج عدسی اینا درست میکنم در حد دو قاشق میخوره

نبمرو، نون پنير، اوتميل

فرنی شله زرد بیسکوییت وموز شیر و شیره خرما میزارم گرم شه بعد نون میریزم توش خیلی دوست داره، خامه هم میدم

تخم‌مرغ آب‌پز ی روز درمیون
اوتمیل ی روز درمیون
بعضی وقتام حلیم یا نون پنیر گردو اینا

من نون پنیر میدم با چای بعصی اوقات هم حلواشکری میدم بستگی داره

سوال های مرتبط

مامان گندم مامان گندم ۱ سالگی