۶ پاسخ

کیدی لاکت خیلی خوووبه

شربت نئوزینک پودر پدی لاکت

برای بچه های من ماست و پونه خیلی خوب بود میزاشتم یوی یخچال هر ربع ساعت بهش سه چهار قاشق میدادم حتی شده به زور بده خیلی تاثیر گذار بود برای من

پودر پدی لاکت.شربت زینک.مایعات زیاد

موز سبز

کته وماست،موز،سیب

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ سالگی
مامان مبین مامان مبین ۱ سالگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۵ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی