۴ پاسخ

دقیقا منم حس میکنم بچه پایینه

من تو کل بارداریم بچه رو پایین حس میکردم
نگران نباش عزیزم

دقیقا امروز منم همینو دارم تجربه میکنم🥺

فقط استراحت کن یکم گرم هم نکه دار شاید سرما خورده زیر دلت

سوال های مرتبط

مامان پارمیس🎀💗 مامان پارمیس🎀💗 هفته سی‌وششم بارداری