پماد سوختنی خوب بگید

۷ پاسخ

آردن استفاده میکنم و خوب بود

من کرم آردن مخصوصا سوختی پای بچه استفاده میکنم خوبه کالاندولا هم عالیه استفاده میکنم

سودوكرم

فقط کالاندولا داروخونه ای

کالاندولا من استفاده میکنم واسه پسرم خیلی خوبه

گروون میخای سودو کرم عالیه
ارزون اردن یا فیروز

من خ هارو استفاده کردم هیچی کالاندولا نمیشه

سوال های مرتبط

مامان پسر اخمو😼 مامان پسر اخمو😼 ۱۴ ماهگی
مامان پری مامان پری ۱ سالگی
مامان 🩵𝙰𝚛𝚊𝚍🩵 مامان 🩵𝙰𝚛𝚊𝚍🩵 ۱۴ ماهگی
مامان تيام مامان تيام ۱۰ ماهگی
مامان یسنا ومحمدجواد مامان یسنا ومحمدجواد ۵ ماهگی