۱۰ پاسخ

آردن بخدا عالیع

برا دختر من روغن نباتی معجزه کرد .سوختگیش اینقدر زیاد بود که با لی میشستم جیغ میزد

کالاندولا

پماد تتراسایکلین پماد چشمی خیلی عالیه سریع خوب میشه

پماد سوختگی وی کر

اگه سوخته اردن سرزرد
اگر نه آردن سر آبی

ولی واقعا به هربچه ای یه چیزی میسازه
من بعد ۱۰تا مارک اینا اوکی بود

من احساس میکنم به پوست هر بچه ای یه چیزی می‌سازه چون توجه کنی نظرات متفاوته شما یه مدت آردن بزن دیدی خوبه همونو ادامه بده مثلا خوب نبود برو سراغ زینک فیروز یا کالاندولا یا اِن اِن

کالاندولا، ان ان، زینک فیروز

عزیزم زینک اکساید ایروکس خیلی برای دختر من جواب بود حتی بهتر از برند های خارجی گرون قیمت

من ترماسیون ان ان میزنم
زینک میزنم
چون به هر پیاپی پسرم حساسه

سوال های مرتبط

مامان آبراهام و ابرا مامان آبراهام و ابرا ۱۷ ماهگی
مامان Arta مامان Arta ۱۶ ماهگی