بینی بچم گرفته چیکار کنم😔

۳ پاسخ

اره میتونس شیرتو بدوشی یعد با قره چکون یکم بریز داخل بینیش منم دخترم همیم جور شده بود اینکار کردم خوب شد قطره بینی چون نمکی بیشتر خشک میکنه بینی رو یا با پماد چشمی ویتامین آ هم میتونی چرب کنی

قطره بینی هست از داروخانه بگیر

شیرتو بدوش داخل بینیش

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱۱ ماهگی
مامان حسین جون مامان حسین جون ۱۲ ماهگی
مامان ابولفظل و ایلیا مامان ابولفظل و ایلیا ۴ ماهگی
مامان اورهان مامان اورهان ۱۵ ماهگی