خانوما وکس صورت ضرر داره بندازم ؟

۶ پاسخ

نه ضرری نداره

نه من از اول بارداری میکنم

فک نکنم ضرر داشته باشه ،اخه من هنوز اپلاسیون میکنم،،واسه صورت فک‌نکنم مضر باشه
😐😐

سوال منم هست
لطفا کسی میدونه جواب بده🙏

برای جنین ضرر داره یا نداره ؟؟؟

نه.

سوال های مرتبط

مامان قند و عسل مامان قند و عسل هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نورا،پناه،نویان مامان نورا،پناه،نویان ۵ ماهگی
مامان مرسانا مامان مرسانا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هامون 🩵 مامان هامون 🩵 ۵ ماهگی
مامان معجزه💖 مامان معجزه💖 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان معجزه خدا 🌱🩵 مامان معجزه خدا 🌱🩵 ۷ ماهگی