بچها کسی تو بارداری تخم شربتی خورده

۷ پاسخ

زیادش خوب نیست،تخم شربتی و خاکشیر باعث نرم شدن دهانه رحم میشه
اونای که میخان زایمان طبیعی بکنند هفته آخر زایمان میخورند

من ازاول خاکشیر و تخم شربتی خوردم

اره منم خوردم مگه بده؟؟

واسه ماه اخر خوبه ن شما ..چون تخم شربت و خاکشیر رحم رو نرم میکنه خطرناکع

اره بابا. ولی خاکشیر نخوردم

در حد یک ق چای خوری اوکیه و من خوردم از اول تا همین الان ک هفته سی ام

من.

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها😍 مامان دوقلوها😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان کوچولو🍓 مامان کوچولو🍓 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان هیراد مامان هیراد ۹ ماهگی
مامان 𝓐𝓷𝓲𝓼𝓪 مامان 𝓐𝓷𝓲𝓼𝓪 روزهای ابتدایی تولد
مامان قندعسل مامان قندعسل ۶ ماهگی
مامان لنا کوچولو🐥 مامان لنا کوچولو🐥 ۵ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد