مامانا انبه نفخ داره؟🥲

۲ پاسخ

اصلا نفخ نداره اتفاقا خوبه والا همه چی رو میگن نفخ داره پس چی بخوریم؟؟؟؟!!!!!

میگن نخورین ولی من میخورم همیشه

سوال های مرتبط

مامان آقا رُهام مامان آقا رُهام ۲ ماهگی
مامان گردالی^-^🩷 مامان گردالی^-^🩷 ۱۳ ماهگی
مامان یاسین👶🏻🤎🧸 مامان یاسین👶🏻🤎🧸 ۷ ماهگی