۸ پاسخ

من الان مشکل شما دارم خیلی استرس دارم کاشکی پیامم ببینی بگی چی شد چ کردی اون موقع

برو الان بیمارستان ان اس تی بده بهت میگن چخبره

چرا سونو ندادی ممکنه انقباض باشه

دختر خوب برو بیمارستان چکاب بشو.شوخی نیست که با جون بچت بازی نکن.

برا انقباض قرص هست که دکترت بده...شکمتو فعلا گرم کن ببین درست میشی

برو بیمارستان نترس
بچه تکوناش خوبه؟

برو دکتر عزیزم .زایشگاه برو چک کن

خب انقباضه نیست؟؟

سوال های مرتبط

مامان رقیه خانوم مامان رقیه خانوم ۲ ماهگی
مامان ابرا❤️☁️🥺 مامان ابرا❤️☁️🥺 ۳ ماهگی