خانما تو بارداری در چه حد از سینه ترشح دارین؟؟

۶ پاسخ

در حد چند قطره مثل آب
ولی اصلا نباید دست بزنی فشار بدی چون زایمان زودرس میاره

من نداشتم تا الان

تا حالا س هیچ کدوم نداشتم

من اوایل بارداری داشتم فهمیدم که باردارم الانا قطع شد نمیدونم دیگه آخرای بارداری از چندهفته شروع میشه

هیچی فعلا نیومده تا الان

من تاحالانداشتم

سوال های مرتبط

مامان پسرکوچولو👶🏻🐣 مامان پسرکوچولو👶🏻🐣 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دخملم🎀💓 مامان دخملم🎀💓 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آکای مامان آکای ۸ ماهگی