مامانا ترشح سینه دارین؟

۵ پاسخ

من از ۱۹ ۲۰ هفته اینا ب بعد دارم ولی الان خیلی زیاد شده طبیعیه؟

از شروع هفته ۲۵

اره ..

نه ندارم

بله..

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان بابا مامان جوجه مامان بابا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آریانا 👧🏻💗 مامان آریانا 👧🏻💗 هفته سی‌وپنجم بارداری