سلام خوبین خانوما ترش کردم بدجور چی بخورم

۷ پاسخ

فاموتیدین۲۰

سلام خانوما فردا آزمایش قند دارم آب میتونم بخورم؟؟ادرار هم نوشته. باید نرم سرویس ؟؟

قرص فاموتیدین بخور که واسه بارداری ضرر هم نداره....من یکمی نوشابه میخورم آب رو آتیش میشه

شربت آلومینیوم ام جی یا دایمتیکون بخور

عرق نعنا اگه داری یکم بااب حل کن

قرص فاموتیدین

ادامس

سوال های مرتبط

مامان آیلین وتودلی❤️ مامان آیلین وتودلی❤️ هفته بیستم بارداری
مامان قند و عسل مامان قند و عسل هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دو قلو ها مامان دو قلو ها هفته هجدهم بارداری
مامان مهرسا 🤩 مامان مهرسا 🤩 هفته سی‌وچهارم بارداری