۷ پاسخ

من از قبل شروع تاریخ پریوذیم همیشه سینه درد داشتم الان دارم تا اوایل چهار ماهگی😊

برا من چندروز قبل پریودی شروع شد

من دیگ سینه درد ندارم میترسم😞

از اولش سینه من درد میکرد1ماه ونیم فکر نمیکردم باردارباشم اهمیت ندادم .ب حدی درد میکرد که دست بهش میزدم میمرد. خدا دید گیجم ونمفهمم باردارم حس بویایی روفعال کرد و بله آزمایش دادم و هنوزم سینه‌ام دردمیکنه ولی کم وسنگین شده سوتین نمیتونم ببندم خفه میشم .

من کلا تو هیچ کدوم از بارداری ها برای شروعش نداشتم

منم دارم 🥲

دردش هنگام لمسه نه حالت عادی

سوال های مرتبط

مامان نی نی🥹🩷 مامان نی نی🥹🩷 قصد بارداری