چهار ماهگی چجوریه بچه هاتون چجورین؟

۲ پاسخ

برا من که بسیار سخت بوده، الانم که واکسنشو زدم سه روز درگیرم

وای سوال من هست؟ منم لایک کن ببینم جوابارو

سوال های مرتبط

مامان لوبیا خانوم🎀 مامان لوبیا خانوم🎀 ۸ ماهگی
مامان Armin 👶🏻🫀✨️ مامان Armin 👶🏻🫀✨️ ۱۶ ماهگی
مامان مادرقندعسل مامان مادرقندعسل ۲ سالگی
مامان مامان خوشگلم مامان مامان خوشگلم ۱ سالگی