خانما اسهال از نشونه های زایمانه؟

۴ پاسخ

اره عزیزم از علایم

اره عزیزم اسهال میتونه یکی از علائم نزدیک شدن به زایمان باشه

اره یه خانمی گفت من اسهال گرفتم بعد زایمان کردم امکان داره

تو بارداری خوب نیست....نه ...چی خوردی...برنج ماش بخور موز ...سیب بخور...ماست نعنا بخور

سوال های مرتبط

مامان 💖دلسا💖 مامان 💖دلسا💖 ۱۰ ماهگی
مامان گیلاس مامان گیلاس ۱ ماهگی
مامان محمد جواد 🩵 مامان محمد جواد 🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری