۷ پاسخ

اصلا اهمیت نده بذار تپلی باشه وگرنه ضعیف میشه

پسر منم همین بود خوبه بابا

نه عزیزم خوبه
تا یک سالگی بچه هر چی شیر میخواد بخوره اشکال نداره

ن اصلا شیرشو کم‌ نکن موقع دندون در آوردن و چهاردست و پا رفتن خودش کم میشه ..پسرمنم ی ماهگی گفتن وزنش زیاده شیرشو کم کن حتی دکتر شیرشو عوض کرد الان غصه میخورم ک ب حرفشون گوش گرفتم چون پسرم دیگه وزن نگرفته تازه الان وزنش خیلی هم کمه

نه کم نکن دندون در بیاره لاغر میشه

نه اصلا
برای دندون برای هر واکسن و هرچیزی شیر کم میخورن لاغر میشن
اصلا اهمیت نده و طبق قبل بهش شیر بده
تازه راه بیوفته لاغرتر میشه

وزن تولدش چند بوده؟

سوال های مرتبط