سلام
شما آزمایشnt زدهlowrisk یا negative?

۲ پاسخ

low risk

واسه هیچ کس منفی نمیزنه چون ازمایش صد دردصد نیست low risk .

سوال های مرتبط

مامان ❤️ فاطمه آلا ❤️ مامان ❤️ فاطمه آلا ❤️ ۱۱ ماهگی