۵ پاسخ

کلا تو سونوها میگن دیگ نوشته ست عزیزم

از سنو ان تي
ني ني من همچنان بريچه

از هفته 37 وضعیت جنین ارزش داره

الان مگه تو سونوها بهت نگفتن .ا ن تی انومالی

سلام گلم از همون سنو انتی وضعیت جنین رو توی برگ سنو میزنن

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری