۱۱ پاسخ

اره صبح کوچیکترین حالتشه، با شب که نزدیک میشیم نفخ میگیره و بزرگ میشه

ن برا من بزرگتر میشه میرم دستشویی گلاب ب روت بعدش کوچیک میشه😅

خب شکم خالیه برا همونه

صبح ها شکمم تخت تخته

گلم بزرگی شکمت نیمیش‌برای نفخ معده صبحا که معده خالیه شکمتم کوچیک میشه

اره منم

اره منم همینجورم

منم همینطوریم نگران نباش

اره منم همینجورم اما طبیعیه نگران نشین

آره عزیزم

اره، شبا انگار نفخ هم داره

سوال های مرتبط

مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دوتاجوجه🐤🐥 مامان دوتاجوجه🐤🐥 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان کیان و کارن مامان کیان و کارن هفته بیست‌وهشتم بارداری