معاینه تحریکی رو چند هفته میرن؟

۷ پاسخ

من زیر نظر اژدری هستم گفت۳۶ هفته بیا دکتر تو کیه

فرق بین معاینه تحریکی با لگنی چیه؟

معاینه تحریکی چیه😟

بستگی داره مثلا من چون استپ وزنی شد بچم و جا نداشتم ۳۶ انجام داد ولی اگر شرایطت خوب باشه که تا ۳۹ نمیکنن چون اغلب بعد معاینه تحریکی زایمانه

برا من ۳۹

۳۸ ب بعد

۳۷ هفته

سوال های مرتبط

مامان لیانا جون مامان لیانا جون ۷ ماهگی
مامان بهار خاتون مامان بهار خاتون روزهای ابتدایی تولد
مامان آریا مامان آریا ۶ ماهگی
مامان Ayaz ♥️ مامان Ayaz ♥️ روزهای ابتدایی تولد
مامان ایلیا ؛ 🫐 مامان ایلیا ؛ 🫐 ۱۰ ماهگی