۳ پاسخ

هیچکدوم از این کارا لازم نیست اگر صبر بکنی تا خود روند زایمان انجام بشه عزیزم .همین که میگن تو ایران زایمان طبیعی بده چون با انگولک کردن کیسه رو زودتر پاره میکنن و زایمان زودتر انجام میشه روند زایمان طولانی میشه و درد زیاد

معاینه میکنن ببین دهانه رحم باز شده یا نه معمولا بعد این معاینه انقباضا شروع میشه واسه زایمان

نه
معاینه لگنی ۳۷ هفته انجام میشه
۳۸ و ۵ روز معاینه تحریکیع
فرق داره

سوال های مرتبط

مامان یاسین مامان یاسین ۳ ماهگی
مامان یازده ماهه مامان یازده ماهه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه فسقلی👼🏻 مامان جوجه فسقلی👼🏻 ۲ ماهگی