معاینه تحریکی رو از کی شروع کردیدخوب بوده؟
دکتر گفت ۳۸ هفته برم زود نی؟

۱ پاسخ

من 38هفته و 1روز رفتم معاینه تحریکی 38هفته و 2روز زایمان کردم

سوال های مرتبط

مامان دخترای قشنگم مامان دخترای قشنگم ۷ ماهگی
مامان پسرم و تودلیم🩵 مامان پسرم و تودلیم🩵 هفته سی‌وششم بارداری