علائم سرماخوردگی یا گلو درد بچه‌ها چیه؟

۱ پاسخ

فس فس دماغ ،سرفه، عطسه.
گلو دردشو زیاد نمیشه فهمید ولی اگه التهاب گلو داشته باشه اوق میزنه گاها استفراغ کمی هم داره که با خلط گلو میاد بیرون .

سوال های مرتبط

مامان همراد،🩵🩵 مامان همراد،🩵🩵 ۶ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ سالگی
مامان حلما مامان حلما ۱۱ ماهگی
مامان دلارا مامان دلارا ۱ سالگی
مامان تیارا مامان تیارا ۱۶ ماهگی
مامان دلارز مامان دلارز ۱ سالگی