۶ پاسخ

دارچین خوب نیست زنحبیلم در حد تعادل باید باشه زیاده روی نکن عزیزم

دارچین نخور

من دلم ماست و خیار میخواد ضرر داره یعنی؟

مقدار کم ن ضرر نداره

دارچین نخور اگه خواستی زنجبیل بخور نعنا هم ایرادی نداره گلم

اره بد هس

سوال های مرتبط

مامان آلوچه پسر مامانش 🩵 مامان آلوچه پسر مامانش 🩵 هفته نوزدهم بارداری
مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ❤💚💚❤m مامان ❤💚💚❤m هفته نهم بارداری
مامان نی نی من🥰 مامان نی نی من🥰 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته هشتم بارداری
مامان دوتا گل پسر مامان دوتا گل پسر هفته نوزدهم بارداری