به بچه 7 ماهه میه دارچین داد.؟رو فرنی بریزم

۱۰ پاسخ

بزار عادت کنه ادویه نخوره

من خیلی کم میریزم گاهی اوقات

خیلی کم میشه داد

اره من خیلی کم میریزم

بله میشه

بله میشه داد ،من یه دوره تغذیه شرکت کردم وطبق اون دوره میشه داد

ندی بهتره ممکنه حساسیت بده

اره میشه نوک قاشق بریز

من به پسرم دادم

دکتر به من گفت تا ده یازده ماه هیچ ادویه ای استفاده نکنم

سوال های مرتبط

مامان آتیلا مامان آتیلا ۹ ماهگی
مامان سید کوچولو🩵 مامان سید کوچولو🩵 ۷ ماهگی
مامان آقا آرین  ❤️ مامان آقا آرین ❤️ ۱ سالگی
مامان یسنا و یاسین مامان یسنا و یاسین ۱۵ ماهگی