۲ پاسخ

از وزنش میفهمم خیلی بده که توش ابیه منم بدم اومد اما چاره چیه از مایبیبی بهتره

از وزن پوشک مشخصه قشنگ

سوال های مرتبط

مامان نازنین رقیه مامان نازنین رقیه ۷ ماهگی