۵ پاسخ

من تقریا هر ماه میخوردم ۱ وعده کامل حتی شوید باقالی بخدا ک هیچی نشد
۱ بار اصلا عب نداره
انقد سخت نگیرین
هر روز ک‌نمیخوایم جیگر بخوریم

جیگر هنوز زوده واست بزار از ۶ ماهگی به بعد

اگه حامله ایی ضرر داره یه دونه بخور

درحد رفع هوس بخور چیزی نمیشه نگران نباش اصلا

آره بابا بخور
یدونه چیه قشنگ ی وعده بخور سیر شو فقط زیاده روی نکن که بشه غذای هر روزت
هیچی در حد مصرف غذا ضرر نداره حتی زعفرون

سوال های مرتبط

مامان ♥️نلین و فندق🥰 مامان ♥️نلین و فندق🥰 ۱۷ ماهگی
مامان نُقل و نبات💙🧒 مامان نُقل و نبات💙🧒 ۱ سالگی
مامان رضاکوچولوم🤍 مامان رضاکوچولوم🤍 ۱ سالگی
مامان نی نی و تو دلی مامان نی نی و تو دلی ۱۷ ماهگی
مامان سلین خانوم مامان سلین خانوم ۱ سالگی