۳ پاسخ

عزیزم سردی کردی .نفخ وسروصدا داخل شکم برای سردی هستش دیگه.کمی نبات داغ بخور .جلو کولر نشین وچیزای نفاخ نخور وچیز سردی نخور

آره منم یه روز قبلش اینطوری شدم روز بعدش اوردم

وای
منم نفخ دارم و دلپیچه و درد زایما😣نکنه میخام زایمان کنم

سوال های مرتبط

مامان پــســری✨👶🏻✨ مامان پــســری✨👶🏻✨ ۱۴ ماهگی
مامان مامان اسما 😍💕 مامان مامان اسما 😍💕 ۵ ماهگی
مامان رادوین کوچولو مامان رادوین کوچولو ۷ ماهگی
مامان شاهان💙 مامان شاهان💙 ۵ ماهگی