مامانا دلپیچه علائم زایمانه؟

۵ پاسخ

خانمامن الان دوروزه حس میکنم سربچه خیلی پایینه انگارحالت ببخشیدمدفوع دارم ولی دسشویی میرم چیزی نیست دردندارم حرکات بچم انگارکم شده خیلی استرس دارم

منم همینجوریم چندروزع

نه فکر نکنم. یا نفخ کردی یا یبوست گرفتی یا خوراکی های سرد خوردی و یا نی‌نی سردش شده 😅. اینا تجربه های خودمه 🤭

اسهاله 🫤🫤🫤🫤🫤

نه .

سوال های مرتبط

مامان شاهان💙 مامان شاهان💙 ۵ ماهگی
مامان علیرضا مامان علیرضا ۱۰ ماهگی
مامان پــســری✨👶🏻✨ مامان پــســری✨👶🏻✨ ۱۴ ماهگی
مامان دوتا نی نی مامان دوتا نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان تاج سرم 🩵👶 مامان تاج سرم 🩵👶 هفته سی‌وچهارم بارداری