دل‌پیچه میگیرم همراه با درد پایین کمر نکنه علائم زایمانه😭

۳ پاسخ

از عفونتته شاید ،دلپیچه علایم زایمان نیست

شاید عفونت داری

😫😫🫤🫤🫤🫤🫤🫤

سوال های مرتبط

مامان رادوین کوچولو مامان رادوین کوچولو ۷ ماهگی
مامان علیرضا مامان علیرضا ۱۰ ماهگی
مامان ارغوان🌸 مامان ارغوان🌸 ۸ ماهگی