۱۰ پاسخ

دندون دردم میگیری عجله نیس😂

چ مکملایی میخوری؟؟ ب من فقط ویتامین د3هزار وفولیک دادن

تا بعد زایمان هست .منم ریز ش مو دارم

تا بعد زایمان هست .منم ریز ش مو دارم

وای وای منمممم😕😭

اولش به خاطر سطح بالای هورموناست عزیزم بعد کم کم بهتر میشی الان ممکن شروع بشه به جوش زدن لک انداختن ورم صورت وخونریزی و ورم اثه و دندان درد و گرفتگی گلو و دماغ که همش به هومونات ربط داره عزیزم ولی کم کم تا ۶ماه بهتر میشی ولی یه سریش تا زایمان ماندگار بعد ازبین میره

منم خیلی دارم موهام کلن ریخت🥲🥲😭

وای وای منمممم😕😭

منم خیلی دارم موهام کلن ریخت🥲🥲😭

منممممم😢😢

سوال های مرتبط

مامان هلما وتودلی مامان هلما وتودلی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آقا لیام😍💙 مامان آقا لیام😍💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان تو دلی😍🫰 مامان تو دلی😍🫰 هفته بیستم بارداری
مامان نیلا مامان نیلا هفته بیست‌وپنجم بارداری